קואלת ספרים כתבה ביקורת מעניינת וכנה על הספר שלי! על ציפיות והמיכל הגדול…

ביום שישי בבוקר קיבלתי טלפון נרעש ונרגש מאחת התלמידות שלי לשעבר מבני ברק!

לאחר ציפייה רבה וחצי במחתרת היא וחברותיה השיגו עותק של "למלא את החלל" המדובר והאסור לצפייה במגזר שלהן.

היא לא הבינה על מה המהומה והייתה ממש נרעשת להבין מה היא לא הבינה. בעיקר מהבחינה התסריטאית. טענות על דמות הגיבורה הראשית, על השתיקות המרובות, על הסוף הפתוח ועוד. בין הדברים היא הייתה כעוסה מאוד, אבל ממש כעוסה על אופן ייצוג המגזר שלה.

השיחה המעניינת איתה הזכירה לי שוב עד כמה ציפיות זה פשוט המתכון הכי בטוח לאכזבה! וככל שהן מנוטרלות או נצפות בלבד, מבלי לתת להן כוח, כך אנחנו חופשיים יותר!

לשמחתי, שמחתי לגלות שאני לא רק מתרגלת רעיונות בודהיסטים אלא גם מצליחה ליישם אותם ביום יום!

למי שעוקב אני מצפה הרבה זמן לביקורת על הספר שלי "בת של רב". אני מקבלת אומנם הרבה תגובות חיוביות, חלקם מאנשים ממש שווים! (למרות שכל האנשים שווים….) וגם הרבה מפסיכולוגים, חברי ילדות ועוד, ובכל זאת, ביקורת של ממש כמעט ולא הגיעה. הסנונית הראשונה הייתה רקפת זיו-לי, שלמדתי איתה ושאהבתי את ספרה "קול של פרפרים"!

ועכשיו סוף סוף הגיעה הביקורת הזו של האתר היפה קואלת ספרים זו לא ביקורת בהכרח חיובית ומפרגנת אבל זו ביקורת שאני מעריכה, כי היא כנה מאוד ולא נגמרת בסימן קריאה. היא גם מחדשת לי וגם מזכירה לי את מה שידעתי, זה לא ספר לכל אחד/ת. וכן הוא יכול להיות קשה לצליחה, במיוחד בהתחלה ובכל זאת יש בו משהו.

בכל אופן, הציפייה לא הנחיתה אותי לשום מקום של אכזבה ועל כך אני מאושרת! עולם של כתיבה, של יחס, של דיבור נכון וכנה זה העולם בו אני שמחה לחיות!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

