חלומות מתגשמים, אשלייה נכון אבל לחגוג את זה אפשר!

אז בתור מורה בודהיסטית שהכי מחבבת את הרשימה של הבודהה על שמונת התופעות המניעות את העולם, אני יודעת שכל הצלחה, הישג, עונג ושבח הן תופעות לא מהימנות (במובן שיסבו מתישהו גם סבל), ארעיות ותלויות תנאים ונסיבות.

יודעת זאת ובכל זאת מתרגשת ברמות גבוהות מאוד מהעובדה ששלושה סרטים שלי הולכים להיות מוקרנים בקולנוע לב.

כן, ריקות והכל אבל קולנוע לב. זה מותג. זה מקום שהוא חלום של כל קולנוענית במיוחד אחת שעשתה רק סרטים קצרים מהשנים האחרונות.

ולא רק הסרטים אלא ההנכחה של הנושא החביב עלי, וכן מותר לבנאדם לחבב הרבה נושאים… וזה המוות.

כלומר זה לא שהוא חביב, הוא פשוט הדבר הכי וודאי שיקרה לנו וכמויות הסבל שזה מייצר הן עצומות, והבודהה לימד את האופן בו אפשר להתייחס למוות באופן אחר, חופשי יותר שמקבל את היותו בכלל, שלא לומר היותו טבע…

אז אני אתן הרצאה על מוות ואיך אפשר להתקרב אליו באופן שיקל עלינו ואולי אפילו ישמח, ובעיקר ישחרר…

ממש אשמח אם הפוסט יופץ ואנשים יגיעו כי אני צריכה /רוצה שהאולם יתמלא כדי שיזמינו אותי לעוד קולנועי לב בארץ…

וכן הרצון הזה כמובן הוא עוד הכנה לסבל, אבל לפחות אני רואה את זה ואני גם שמחה ממש עכשיו ב"הישג" הזה ויודעת שזה מספיק טוב ממש כפי שזה…

אז הנה הקישור לאירוע של הסרטים וההרצאה שנקרא- מה מועיל המוות לחיים וזה נעשה בזכות אילן לוי מהוצאת פראג ותודעה חדשה. והנה הפלייאר שלי, בו כתוב בשחור על גבי תכלת – קולנוע לב והשם שלי גם 🙂

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • רז סקלס  ביום ינואר 29, 2023 בשעה 7:56 pm

    ברכות מכל הלב. לצערי באותו ערב התלמידים שלי מנגנים רסיטל גמר אבל אני עוד אגיע בהזדמנות אחרת בעזרת ה….דהרמה 🙂

כתיבת תגובה