איך מוכרת צעירה בסניף סטימצקי בקניון שבעת הכוכבים, גנב אלמוני בחופי אילת והנאום של רות קלדרון בכנסת שכלל לימוד תלמודי קשורים מלבד זה שהם שימחו אותי….

המוכרת הצעירה אמרה ללקוחה אקראית מבלי לדעת שאותה לקוחה היא קרובת משפחה שלי ש:היא נמצאת כמעט בסוף הספר ושהוא נהדר.

זה ממש משמח!

והיום התבשרתי וכתבתי על כך בדף הפייסבוק של הספר שאתם/אתן ממש מוזמנים לעשות לו לייק כדי שתשמעו עוד על גלגוליו המצחיקים של הספר ועל ההשקות המתוכננות לו…. כאמור כתבתי שחבר של ההורים שהה בחוף הים באילת וקרא את הספר. הוא הלך לשירותים והניח את הספר על הכיסא וכשחזר הספר לא היה שם!

וגם זה שימח אותי באיזה אופן כי כפי שכתבה חברה בדף הפייסבוק- אולי הספר ישנה את חיי הגנב….

מצחיק שיש מישהו בעולם שחמד את הספר או את הנערה המאויירת עליו או גם וגם.

ואולי זה הנאום המדובר של רות קלדרון שכבר מחולל מהפכות בישראל? אנשים צמאים ללימוד בנוסח אחר?

כפי שאח שלי, הרב צבי גרץ כתב: 14 דקות של תקווה לתיקון אמיתי של החברה בישראל. ואבא שלי הרב מיכאל גרץ הוסיף שאת התפילה שקלדרון אמרה כתב חיים היימס, מכר שלו. הוא מלמד באוניברסיטת בן גוריון והפלא ופלא, שוב סינכרוניות, הוא השכן של אותו חבר שהספר שלו נגנב בחוף הים! לאבא שלי מסתבר יש מסה שהוא כתב על אמונה חדשה ליהודי ישראלי, לכל המתעניין…

וזו תמונה שהעורכת שלי שלחה לי בשבוע שעבר מסטימצקי בקניון שבעת הכוכבים. סינכרוניות?!

וזו תמונה שהעורכת שלי שלחה לי בשבוע שעבר מסטימצקי בקניון שבעת הכוכבים. סינכרוניות?!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

