חווית "נחת" מהספר "בת של רב" וכתבת שער….

הערב עשיתי השקה בבית הכנסת בעומר.

שמפניה, תותים, קרקרים וגבינות.

וגם ספרים שנמכרו. והקדשות שנכתבו.

אני אוהבת לכתוב הקדשות.

בית הכנסת משמש כסוג של דמות בספר. בחרתי לא להמציא בית כנסת אחר למרות שיכולתי. 

הערב העזתי להקריא בו קטע כמו "אם הייתה לי תעוזה, חשבתי, הייתי נוטלת מבער ושורפת את בית הכנסת. בעמיתֵי הקהילה לא היה לי רצון לנקום, הם היו רק תפאורה למאבקי, מאבק בו כביכול ניצחתי".

וכל הקהל המכובד היה מפרגן ומתעניין ובראשם כמובן הוריי הגאים. מזל שמישהי העירה "לא נראה לי שגדלת בבית כל-כך נורא". וכמובן שלא. וערב כמו הערב הוא עוד הוכחה לכך, גדלתי בבית נפלא! רק שלא תמיד יכולתי לראות ולהבין זאת. ומהלך הכתיבה ויציאת הספר מאפשרים לי לראות זאת עוד ועוד.

בקיצור חוויתי נחת וגם שיתוף פעולה עם רחלי ווסרמן שעשתה את הסרט הדוקומנטרי המצויין "בת הרב" שזכה בפסטיבל חיפה האחרון. רחלי לא יכלה להגיע לערב, אבל מתוכננים לנו עוד הרבה ערבים משותפים…

והערב הזה, על אף שהיה במגרש הבייתי שלי, עם הסרט שלה שריגש והוסיף, היה אינדקציה מסויימת לעושר הגדול ולעניין הרב ששיתוף פעולה שכזה יכול לעורר.

אין מילים, התברכתי!!!!

והנה תמונת השער והכתבה המדוברת. כל הצילומים באדיבות בן הזוג איתן הרמן. תמונות מהמסע שלנו משנה שעברה. תמונה ראשונה מרומא, שנייה מסן פרנסיסקו, שלישית מאקוודור ורביעית מקולומביה.

תודה למור שכיווץ....

תודה למור שכיווץ….

מתחיל בשער, התמונה מרומא!

קצת משתמע שהתחתנתי עם ערבי... אולי בגלגול הבא...

קצת משתמע שהתחתנתי עם ערבי… אולי בגלגול הבא…

הרפסודה שעזרנו לבנות בג'ונגל אקוודורייני

הרפסודה שעזרנו לבנות בג'ונגל אקוודורייני

ותמונה אחרונה מקולומביה. פרסומת לערב שהיה ונגמר. חבל שבדואר בעומר חילקו רק למחצית מהתושבים את העיתון. ובעצם אולי טוב יותר כי ההורים שלי קנו רק 30 כוסיות שמפניה והיו לנו רק 20 ספרים למכירה...

ותמונה אחרונה מקולומביה. פרסומת לערב שהיה ונגמר. חבל שבדואר בעומר חילקו רק למחצית מהתושבים את העיתון. ובעצם אולי טוב יותר כי ההורים שלי קנו רק 30 כוסיות שמפניה והיו לנו רק 20 ספרים למכירה…

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • Eitan Herman  On פברואר 11, 2013 at 7:21 am

    חזרנו מימים משמחים בבאר-שבע

  • Yulie Cohen  On פברואר 12, 2013 at 7:41 am

    בשעה טובה אביגיל יקרה. כל טוב 🙂

  • avigailg  On פברואר 13, 2013 at 10:08 pm

    תודה יולי ונועם שעצרתם להגיב ולשמח…. וגם איתן כמובן שהתכוון לשתף בפייסבוק. מישהו יודע איך עושים את זה?

להשאיר תגובה

