לא דיברנו עוד על אהבה….

או שמא אנחנו תמיד מדברים עליה? ופשוט מחביאים את זה בכל כך הרבה דברים אחרים.

או אולי ממש לא מספיק וחבל, כי זה באמת מה שמניע את העולם ואותנו ואין מה להתבייש בזה.

להפך.

זו תמונה של שלישיית אהבת נעוריי שבגרה…

 

 

יש פה לקט מקסים שיזמה העורכת של ניו-אייג' NRG של סיפורים על אהבה רוחנית. אני שמחה שיש תגובות מאוחרות על הפוסטים שלי  בעיקר את אלו שעוסקות בהאהבה… ומזמינה שוב את כולם לקחת חלק במהפכת החיים, כולל את הליכת השלום ביום רביעי הקרוב בתל-אביב.

היום שוב סיימתי את עריכת הספר שלי שעתיד לצאת בתחילת 2012 בהוצאת אבן חושן. מקווה שאסיים אותו עוד פעם אחת. מקסימום פעמיים…

"מה תיטיבי דרכך לבקש אהבה" כתב הנביא ירמיהו ואני שולחת את זה כאיחול לכל העולם!

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רקפת  On אוגוסט 31, 2011 at 12:20 pm

    מחכה בסקרנות לספרך
    והתמונה – נהדרת

  • דייט  On ספטמבר 21, 2011 at 6:57 am

    ממש בהצלחה עם הספר. גם אני כותב ספר כרגע, אבל לצערי אני תקוע כבר הרבה מאוד זמן איתו…

  • Doc  On מאי 16, 2017 at 10:02 am

    An ineenligtlt answer – no BS – which makes a pleasant change

להשאיר תגובה

