מי מפחד מהחופש הגדול….

על היום הראשון של יולי כתבתי פה  בנרג'י

כשכתבתי את זה חשבתי שזה ממש מוצלח ומדבר אותי

כנראה כמו שהזמנתי את כרטיס הטיסה לצרפת

ועכשיו חשש ספק ופחד, לא בהכרח בסדר הזה, מבקרים אצלי כשאני מנסה לארוז ולנקות את הבית שאשכיר עוד הלילה

מרגישה כמו ילדה שרשמו אותה למחנה קיץ ארוך והיא מפחדת לנסוע, רוצה להתפנק מול המוכר

וכמו שאמר האחיין שלי, אני נוסעת עד לצרפת (אפילו לא לפאריז…), בשביל לשתוק חודשיים

אלו החיים שלי! אני ההורה שרשם, שכתב, שהזמין ואני גם הילד החושש, המתרגש, המתעצל, המתבלבל מול המילים שנכתבו ואני גם הרווח ביניהם שיודע שאני אהנה מכל מה שיגיע, לא משנה באיזה שפה ועל איזו אדמה אניח את האוהל, אוהל! אני! זה כבר סיפור של קיץ וזו היא תחילתו…. בינתיים עוד פה בבית, אין לי כוח להעביר לבית החדש…

והנה אני כבר פה

ואם מישהו מחפש איך ללמוד לשתוק, לאהוב, לחיות את החיים כמו קייטנה מתמשכת, לראותם כפי שהם מוזמן לזה:

קורס מבוא לויפאסנה בתל אביב

איכות תשומת הלב

בימי שני ב-20:00  בבית הסנגהא

בהנחיית אסף (סאטי) אל –בר ובת אל טולנאי

 

הקורס מתקיים במתכונת של שישה מפגשים שבועיים בני שעתיים בהם ירכשו המשתתפים בהדרגה את המיומנויות הנדרשות לתרגול תשומת לב וקשב בסיסי. הקורס יכלול תרגול, למידה ושיחה. ליבו של האימון הוא פיתוח איכות תשומת הלב שמאפשרת ראייה בהירה וצלולה של המציאות כפי שהיא. פיתוח תשומת לב קשובה, הנו יכולת עדינה הנרכשת באמצעות אימון התודעה.

 

במפגשים תינתן התייחסות לתרגול אישי בבית תוך תמיכה וליווי ליצירת הרגלי תרגול יומי ובהקשר לחיי היומיום. נתנסה בהתבוננות במוקדים השונים של תשומת הלב – הגוף והתחושות הפיזיות, הרגשות, המחשבות ושאר תכני התודעה – ונלמד למצוא את המרכז השקט שבתוכנו

הקורס מיועד למתחילים ולאלו המעוניינים לרענן ולחזק את התרגול האישי והוא מענה נהדר למעוניינים להיחשף לתרגול ויפאסנה וחוכמה בודהיסטית ולא יכולים להגיע לקורס מלא.

 

אסף סאטי אל-בר: מתרגל דהרמה ומדיטציה כדרך חיים מזה 13 שנה כולל תקופות תרגול ארוכות בתאילנד, נפאל והודו. איש חינוך וחוקר חינוך, בוחן כיצד עשויה התורה הבודהיסטית לתרום למחשבה החינוכית בת-זמננו. נשוי ואב לשני תינוקות מתוקים.

בת אל טולנאי: מתרגלת דהרמה ומדיטציה מזה עשר שנים. שהתה תקופות תרגול  באסיה ,אירופה  ובארץ. עובדת סוציאלית ומורת ליוגה, חוקרת ואוהבת את השילובים בין התחומים.

מפגש ראשון ב- 7\26

הקורס ניתן בדאנא– תשלום לפי ראות עיני המשתתפים ונדיבות לבם 

מלבד דמי הרשמה לעמותת תובנה  של 150 ש"ח לכיסוי הוצאות רישום.

            להרשמה: לטיסיה tovana.mavo@gmail.com                            0544977563

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • Yulie Cohen  On יולי 1, 2010 at 2:28 pm

    נסיעה טובה אביגיל יקרה. חרף המעבר הקשה, אין בי ספק שמהר מאוד תהיי בשמיים, נהנית מכל רגע של שקט ושלווה. נחכה לך כאן לכשתשובי.

    BON VOYAGE

להשאיר תגובה

