מימונה מדיטציה- מועדים מורכבים מתחילים ב-מ'

פסח עוד לא התחיל, אבל יש כמה תאריכים לקראת הסוף שכדאי כבר לשריין.

אני מחברת אותם ביחד כי אלו הם הבתים שלי- בינה ותובנה.

חגיגת המימונה בשכונת שפירא היא שיאו של תהליך ארוך שנים של איסוף סיפורים ועבודה עם פעילים מהשכונה. בעבר יצאו חוברות לקט והשנה סוף סוף יוצאת הפקה רצינית כזאת וגם יוצא לאור הספר על סיפורי השכונה.

חשוב לציין שאלו האירועים היחידים במסגרת חגיגות ה-100 שנים לתל-אביב המתקיימות בדרום העיר.

לא אערבב שמחה במחאה כפי שבחר לעשות גדעון לוי שנהנה בכיכר והעדיף לדחוק לצידי תודעתו את הבזבוז והבעיות. אני לא הייתי ולצערי, על אף שאני חושבת שתל-אביב נותרת המקום הכי שפוי, אני יותר מסכימה עם איתמר בן-כנען שכתב פה על גסיסתה של תל-אביב כפי שהכרנו.

 

 

והאירוע השני הוא זה- מפגש דהרמה פתוח עם כריסטופר טיטמוס. כריסטופר הוא מורה במלוא מובן המילה. כותב עליו כאן אסף פדרמן ידידי לדרך.

שישי-שבת 17-18 באפריל
בקיבוץ כפר מנחם (35 דקות מתל אביב)

"מפגש דהרמה פתוח" הוא סוף שבוע מחוץ לעיר

של תרגול מדיטציה, שיחות ולימוד.

 

האירוע כולל התנסות במדיטציית תובנה (ויפאסאנה), מפגש עם מורים ומתרגלים, ולימוד פנים שונות של התרגול הרוחני. המפגש יכלול מדיטציות מונחות, שיחות קבוצתיות בהנחיית מורים, פאנלים בהשתתפות אורחים ומוסיקה.

והנה הקישור המלא עם פרטי האירוע.

שיהיו ימים מרגשים, אוהבים וזהירים, מאוד זהירים, עם היד על ההדק (כן, הייתי חייבת להכניס גם עצב, עד שאכתוב על זה פוסט)

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

